בס"ד
משרד תיווך דירות

בכל הארץ

טלפון

054-6450873

שעות פתיחה

כל השבוע 8:00-20:00 שישי, שבת סגור

משרדי תיווך בדרום תל אביב מעניקים שירותים לבעלי נכסים ואלו המחפשים נכסים באזורים הדרומיים של תל אביב. השכונות הדרומיות של תל אביב כוללות את שכונת נווה שאנן, קריית שלום, פלורנטין, שכונת שפירא, גבעת הרצל, נווה עופר, שכונת התקווה, יד אליהו, כפר שלם, תל חיים, בית יעקב, עזרא ושכונת הארגזים. ישנם גם אזורים אחרים בתל אביב הנחשבים כדרום תל אביב, למרות שאינם נחשבים בחלוקה המוניציפלית כדרום תל אביב. 

מחפשים מתווכים בדרום תל אביב? הגעתם אל המקום הנכון. בטיב נדל“ן תוכלו לקבל את כל השירותים של תיווך בדרום תל אביב. אנו משרד תיווך שהחל בתור משרד תיווך ביד אליהו וכיום מעניק שירותים לכל אזור תל אביב והמרכז. 

משרדי תיווך בדרום תל אביב
משרדי תיווך בדרום תל אביב 6

משרדי תיווך בדרום תל אביב

למה דווקא טיב נדל“ן? 

כאשר מחפשים נכסים תמיד חשוב לעבוד עם אנשים המכירים את השטח, מתווכים דרום תל אביב המכירים את השטח יכולים להעניק לכם יתרונות רבים. אלו המחפשים נכסים באזור יכולים ליהנות מההכרות שיש למתווכים המקומיים עם השוק. 

המתווכים מכירים את כל הנכסים באזור, כולל נכסים שלא הוצאו למכירה או השכרה במקום אחר. כאשר אתם פונים אליהם הם יכולים להציע עבורכם נכסים תוך זמן קצר ובהתאמה מלאה לצרכים שלכם. כאשר מחפשים נכס עליכם לבחון לא רק את המאפיינים של הנכס, אלא את כל מאפייני הסביבה. וכאן בולט היתרון של תיווך דרום תל אביב, להם יש הכרות עם השכונה בכללותה. בין אם אתם רוצים לדעת היכן נמצאים בתי הספר הסמוכים, המרחק לסופרמרקט או החניונים העירוניים – מתווכי הנדל“ן המקומיים מכירים את האזור ויכולים להעמיד לרשותכם משאבים רבים. 

 

מתווכים בדרום תל אביב
משרדי תיווך בדרום תל אביב 7

מתווכים בדרום תל אביב

אלו שירותים מעניקים לכם במשרדי תיווך בדרום תל אביב?

מתווכים דרום תל אביב מעניקים שירותים ללקוחות פרטיים, משקיעים ובעלי עסקים הכוללים:

מתווכים דרום תל אביב
משרדי תיווך בדרום תל אביב 8

מתווכים דרום תל אביב

אנו נעזור לכם למכור את הנכס. 

רוצים למכור דירה בדרום תל אביב? ללא עזרתם של משרדי תיווך דרום תל אביב זוהי יכולה להיות משימה בלתי אפשרית. אתם יכולים לנסות לפרסם מודעה ולקבל טלפונים רבים. אך אל תטעו ממבול הטלפונים, רק עשרים אחוז מהשיחות יהיו של קונים רציניים. ורק לאחר שיבואו לראות את הנכס הם יוכלו לראות האם הוא מתאים עבורם. בשורה התחתונה אתם תמצאו את עצמכם מקדישים זמן רב לצורך מענה לטלפונים ופגישות עם מתעניינים, כאשר הרבה מהם הם סתם סקרנים. 

תיווך בדרום תל אביב יכול למנוע מכם את כל כאב הראש ולחסוך לכם בזמן רב. אנו נבצע את הסינון הראשוני ונביא אל הנכס רק את הרציניים שעבורם הנכס באמת יכול להתאים. אתם תוכלו למכור את הנכס מבלי צורך להתמסר לתהליך בצורה מלאה. זמן שווה כסף ואין לכם זמן מיותר לבזבז. לכן אנו גם נסייע לכם להשלים את העסקה בצורה המהירה ביותר. 

תיווך בדרום תל אביב
משרדי תיווך בדרום תל אביב 9

תיווך דרום תל אביב

מתווכים בדרום תל אביב מעניקים סיוע גם לאלו המחפשים נדל“ן מסחרי. אזורים רבים בדרום תל אביב עוברים תנופת פיתוח ופרויקטים של התחדשות עירונית. ובעקבות כך מתעורר גם הביקוש לשטחי מסחר, משרדים ומחסנים. אנו נסייע לכם למצוא חנויות להשכרה, מחסנים להשכרה, בנייני משרדים למכירה וכו. 

משרדי תיווך בדרום תל אביב יכולים לסייע לכם למצוא נכסי נדל“ן מסחרי בהתאמה אישית. כאשר מדובר ב נדל“ן מסחרי ישנם היבטים רבים אותם צריך לבחון בעת איתור הנכס. זוהי לא דירת מגורים והקריטריונים אותם המשקיעים בוחנים הם אחרים. לכן חשוב לעשות זאת באמצעות מתווכי נדל“ן המנוסים בתחום הנדל“ן המסחרי ויודעים לתת מענה גם על הצרכים המיוחדים.

תיווך דרום תל אביב
משרדי תיווך בדרום תל אביב 10

תיווך בדרום תל אביב

רוצים למצוא את דירת המגורים עבור משפחתכם? רוצים למצוא נכס להשקעה או צריכים מקום לפתוח בו עסק חדש? הרבה דברים קורים עכשיו בדרום תל אביב וניתן למצוא הזדמנויות רבות. אך על מנת לאתר את ההזדמנויות יש צורך ב מתווכים בדרום תל אביב המכירים את השטח ויודעים לרקום את החיבורים הנכונים. 

מחפשים משרדי תיווך בדרום תל אביב – פנו לטיב נדל“ן יד אליהו. הוראות הגעה למשרדינו בגוגל מפות.

 

פתיחה
שלום!
שלום!
כאן זיו מטיב נדל"ן. שמח שהגעת אלינו.

עם למעלה מ-45 שנות ניסיון, אנחנו כאן כדי להעניק לך שירות אישי, אמין ומקצועי בתיווך נכסים בכל רחבי הארץ, כולל תל אביב, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה, צפון תל אביב, בני ברק, גבעת שמואל ויד אליהו.

חיפשת נכס לקנות או למכור? איך נוכל לעזור לך היום?
Call Now Button דילוג לתוכן