בס"ד
משרד תיווך דירות

בכל הארץ

טלפון

054-6450873

שעות פתיחה

כל השבוע 8:00-20:00 שישי, שבת סגור

מתווך בתל אביב מעניק לכם שירותים חשובים המייעלים כל עסקת נדל“ן בתל אביב. אולי אתם בצד של אלו המחפשים נכס למגורים, דירות להשקעה או נדל“ן מסחרי, ואולי אתם בצד השני של בעלי הנכסים המחפשים קונים ושוכרים עבור נכסיהם. משרדי תיווך בתל אביב הם המקום בו כולם נפגשים, המקום בו נוצר החיבור בין שני הצדדים ובו נרקמות העסקאות של המחר.

טיב נדל“ן, משרד תיווך מומלץ בתל אביב – מוזמנים ליצור איתנו קשר ללא התחייבות. 054-6450873

מתווך בתל אביב
מתווך בתל אביב 7

מתווך ת“א

כאשר מחפשים מתווכים בתל אביב חשוב לפנות למתווכים מקומיים. בכל עסקת נדל“ן ישנה חשיבות גדולה להכרות עם השטח. ולכך ישנם שני היבטים. ההיבט הראשון הוא ההכרות עם הסביבה ומאפייניה, וההיבט השני הוא ההכרות עם הנכסים הפנויים ובעלי הנכסים באזור. 

כאשר אתם רוצים לרכוש דירה או אולי מחפשים חנות להשכרה בה תפתחו עסק, אתם חייבים להכיר את מאפייני הסביבה. נכון שישנה חשיבות רבה לכל מאפייני העסק, למשל במקרה של דירת מגורים תרצו לדעת כמה חדרים יש, מה גדול הדירה וכו’. אבל לא רק מאפייני הנכס משפיעים על התועלת שלכם מהמקום – ישנם עוד משתנים רבים. למשל תרצו לדעת האם ישנה חנייה באזור, האם ישנם מקומות בילוי, האם יש בית ספר עבור הילדים ואילו שירותים ניתן לקבל באזור. מתווכים תל אביב המכירים את האזור יכולים לענות לכם בדיוק על הצורך הזה. להם יש את ההכרות עם השטח והם יכולים להגיש לכם את כל המידע בקלות ובמהירות. זה יחסוך לכם זמן ויאפשר לכם לבחור את הנכס בצורה האופטימלית.  

 

משרדי תיווך בתל אביב
מתווך בתל אביב 8

מתווכים בתל אביב

מתווכים בתל אביב מכירים את כל הנכסים המוצעים למכירה או להשכרה, אלו יכולות להיות דירות או נכסי נדל“ן מסחרי. הם יודעים מה פנוי והיכן נמצאות ההזדמנויות. לעתים הם אפילו מכירים בעלי נכסים שמתלבטים האם למכור או להשכיר את הנכס, ויכולים לסייע לכם לקדם עסקאות ולהשיג נכסים שעדיין לא הוצאו למכירה/השכרה. 

משרדי תיווך תל אביב מכירים לא רק את מה שפנוי בשוק, אלא גם את עסקאות העבר. יש להם אינדיקציה טובה לגבי מחירי השוק האקטואליים ולפעמים זה טוב יותר מכל הערכת שמאי. כמובן שהם גם עובדים בשיתוף פעולה עם שמאי מקרקעין, מהנדסים, עורכי דין ואנשי מקצוע בשלבי התיווך השונים.

 

מתווכים בתל אביב
מתווך בתל אביב 9

משרדי תיווך בתל אביב

מתווך בתל אביב מביא לכם הרבה מאוד יתרונות. אתם יכולים להיות בצד המחפש עכשיו נכס, או בצד המציע נכס למכירה או להשכרה. מה שבטוח זה שבכל מקום שאתם עומדים, אין לכם זמן מיותר. אתם רוצים למצוא קונים או שוכרים, או דירה לגור בה, בהקדם האפשרי ובמחירים המשתלמים ביותר. תהליך החיפוש הוא תהליך מייגע וארוך כאשר לא נעזרים בשירותים של משרדי תיווך בתל אביב. 

כאשר מחפשים דירה לבד עליכם להתחיל ליצור קשר עם בעלי הדירות המציעים נכסים למכירה או השכרה, בהתאם לצורך שלכם. המודעות בעיתונים ובאינטרנט מספקות מידע חלקי, כך שעליכם לעשות טלפונים רבים לצורך מציאת הנכס. לאחר מכן עליכם לתאם ביקורים בנכס ולערוך סיור בסביבה על מנת לגלות האם הנכס וסביבתו מתאימים עבורכם. בשורה התחתונה אתם צפויים לבצע טלפונים רבים שלא לצורך, וגם להשקיע שעות רבות לצורך ביקורים בנכסים על מנת לגלות שרובם בכלל לא עונים על הצרכים שלכם או על התקציב שלכם.  מתווכים תל אביב יכולים לחסוך לכם את כל זה. 

בעזרת מתווך ת“א לא תצטרכו לרדוף אחרי בעלי הנכסים וגם לא לבקר בעשרות נכסים שלא לצורך. במקום זאת המתווך מציע לכם תהליך יעיל יותר בו הוא עורך את החיפוש לפי המאפיינים שלכם. בסוף התהליך אתם מקבלים רשימה מצומצמת של הנכסים העונים על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר. כך תוכלו להפחית את בזבוז הזמן על נכסים שאינם מתאימים. יתר על כן, משרדי תיווך תל אביב יכולים למצוא עבורכם הזדמנויות שלא פורסמו במקומות אחרים. 

משרדי תיווך תל אביב
מתווך בתל אביב 10

מתווכים תל אביב

גם כאשר אתם מציעים נכס למכירה או השכרה, אתם נאלצים להקדיש זמן רב לצורך מענה לטלפונים ולאותן השאלות. תמיד יהיו את ה“סקרנים“ שסתם מבזבזים לכם את הזמן, וכל הפגישות המיותרות. אתם עשויים למצוא את עצמכם מתמסרים לנושא במשרה מלאה. מתווכים תל אביב יכולים לחסוך לכם בכל כאב הראש. אנו יכולים להיות מנגנון הסינון הראשוני ולהביא אליכם רק את אלו אשר הנכס באמת מתאים עבורם. אנו ב משרד תיווך יד אליהו, נלווה אתכם בכל השלבים עד להשלמת העסקה. 

מתווכים תל אביב
מתווך בתל אביב 11

מתווך בתל אביב

עסקאות נדל“ן הן אינן אך ורק מציאת הנכס וחתימה על עסקה, בתוכן ישנם נושאים מימוניים, נושאים הנדסיים ונושאים משפטיים. מדובר בעסקאות גדולות אשר חייבות להתנהל בזהירות ובאחריות, והדבר נכון לגבי שני הצדדים – המוכר והקונה. מתווכים בתל אביב מביא איתם ידע רב בכל הנושא, מההיבטים הפיננסיים והמשפטיים ועד כל ההליכים הקשורים להעברת הבעלות על הנכס. אנו חוסכים לכם בבירוקרטיה, מונעים מכם טעויות ומעניקים לכם ייעוץ בכל השלבים.

מתווך תא
מתווך בתל אביב 12

משרדי תיווך תל אביב

זקוקים לעזרתו של מתווך ת“א? זקוקים לסיוע המקצועי של משרדי תיווך תל אביב? עם טיב נדל“ן תוכלו לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. משרדינו החל בתור משרד תיווך ביד אליהו, ומשם התרחב לשכונות נוספות כמו שכונת מונטיפיורי, נחלת יצחק, ביצרון ורמת ישראל. היום אנו מתעסקים בנכסים בכל אזור תל אביב והמרכז. 

טיב נדל“ן, משרד תיווך ביד אליהו – כתובתנו ברחוב הסיירים 24, תל אביב. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ללא התחייבות. 

 

פתיחה
שלום!
שלום!
כאן זיו מטיב נדל"ן. שמח שהגעת אלינו.

עם למעלה מ-45 שנות ניסיון, אנחנו כאן כדי להעניק לך שירות אישי, אמין ומקצועי בתיווך נכסים בכל רחבי הארץ, כולל תל אביב, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה, צפון תל אביב, בני ברק, גבעת שמואל ויד אליהו.

חיפשת נכס לקנות או למכור? איך נוכל לעזור לך היום?
Call Now Button דילוג לתוכן