בס"ד
משרד תיווך דירות

בכל הארץ

טלפון

054-6450873

שעות פתיחה

כל השבוע 8:00-20:00 שישי, שבת סגור

דירות למכירה והשכרה בשכונת ביצרון ורמת ישראל - טיב נדל"ן

מחפשים דירות למכירה בשכונת ביצרון ורמת ישראל? רוצים לגור בשכונת ההייטקיסטים ביצרון הגובלת ביד אליהו? חברת התיווך המובילה טיב נדל”ן תסייע לכם למצוא נכס למגורים או להשקעה בשכונת ביצרון ורמת ישראל. ביצרון היא שכונה שקטה במזרח תל אביב המציעה איכות חיים גבוהה ואווירה משפחתית נעימה. השכונה גובלת ברחוב דרך השלום מצפון (שכונת נחלת יצחק), בשכונת יד אליהו מדרום, בנתיבי איילון ממערב ובשכונת רמת ישראל ממזרח.

השכונה קרויה על שם חברת השיכון הוותיקה עזרה ובצרון שהקימה את השכונה לאחר הקמת המדינה. כיום, שכונת ביצרון מאוחדת מוניציפלית וממסדית עם השכונה רמת ישראל, ומ-2001 החלו להקים בשכונה היפהפייה מגדלי מגורים ומשרדים. לכן, ניתן למצוא בביצרון ורמת ישראל בתים פרטיים חד או דו קומתיים עם חצר ומבחר דירות למכירה בגדלים שונים.

ביקוש גבוה בקרב הייטקיסטים ומשפחות אמידות

ביצרון היא שכונה קסומה וייחודית המתאימה בעיקר למשפחות יחסית אמידות. השכונה הציורית מציעה אווירה פרברית ייחודית בלב המטרופולין, במערב השכונה הוקמו מתחמים של מגדלי משרדים גבוהים ומספר מגדלי מגורים, ובדרום השכונה יש מבני שיכון ישנים שחלקם עוברים תהליך של התחדשות עירונית, לכן ניתן למצוא לא מעט הזדמנויות משתלמות וליהנות ממגוון דירות למכירה במחירים הנחשבים לאטרקטיביים בתל אביב.

בעזרת הצוות המנוסה של חברת התיווך טיב נדל”ן תוכלו גם אתם לאתר דירות למכירה בשכונת ביצרון ורמת ישראל. אנו מחזיקים מאגר גדול ועדכני של דירות להשכרה בביצרון ורמת ישראל וברשותנו גם משרדים למכירה ולהשכרה, מגרשים במיקומים אטרקטיביים, חניות פרטיות להשכרה ודירות יוקרה.

משרד התיווך טיב נדל”ן נמצא ביד אליהו, במרחק של הליכה קצרה משכונת ביצרון ורמת ישראל. המומחים שלנו מכירים את כל הנכסים למכירה, להשכרה ולהשקעה בשכונה המרכזית, וכל לקוח יכול למצוא דרכנו את נכס חלומותיו. טיב נדל”ן היא חברת התיווך המובילה לכל מי שמחפש דירות למכירה או להשכרה בביצרון ורמת ישראל, נשמח לסייע גם לכם למצוא דירה, בית פרטי, משרד או כל נכס אחר, תוך התחייבות לשקיפות מלאה ולליווי צמוד עד השלמת העסקה ולאחריה. למידע נוסף צרו עמנו קשר עוד היום או השאירו פרטים ליצרת קשר

פתיחה
שלום!
שלום!
כאן זיו מטיב נדל"ן. שמח שהגעת אלינו.

עם למעלה מ-45 שנות ניסיון, אנחנו כאן כדי להעניק לך שירות אישי, אמין ומקצועי בתיווך נכסים בכל רחבי הארץ, כולל תל אביב, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה, צפון תל אביב, בני ברק, גבעת שמואל ויד אליהו.

חיפשת נכס לקנות או למכור? איך נוכל לעזור לך היום?
Call Now Button דילוג לתוכן